woensdag 31 oktober 2007

Nieuwe specialiteit van het huis: "de belegen plank"

Vanaf volgende maand is "de belegen plank" nieuwe specialiteit van het huis in 't hoogseizoen.


Vanaf 1 november 2007 kan je in café 't hoogseizoen een belegen plank bestellen. Je kan kiezen tussen twee verschillende plankjes. Kies je voor het plankje belegd met kaas, kan je genieten van 6 verschillende kazen nl. Cambozola, Rambolnoten, Chamois d'or, Chaumes, Franse Brie en Pecorino. Ben je toch niet zo een kaasliefhebber, kan je nog altijd kiezen voor drie soorten parmaham. Beiden worden geserveerd met zwart brood en mosterd.

"Met een trappist van de maand of een heerlijk glaasje rode wijn is dit zeker een aanrader" , zegt Koen Geurden, uitbater.

"De belegen plank" wordt aangeboden voor 5 euro.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey allemaal, om dat artikel over de belegen plank een beetje kracht bij te zetten,hier een tevreden klant.
Ik kwam na mijn werk aan in het Hoogseizoen en vooraleer ik in de wijn kon vliegen moest ik toch minstens een klein "fond'ke" leggen. Vandaar dat ik de belegen plank met parmaham bestelde,HEERLIJK! Aangezien mij toen verteld werd dat er een Vlaamse avond werd georganiseerd wist ik dat ik nog lang niet thuis was en probeerde ik ook nog de kaasplank. Goed en lekker idee, ik kom er nog eens voor langs.